ktperfect
Honlapkészítés

honlapkészítés

ktperfect

Honlapkészítés

Tartalomjegyzék:
  1. Mire jó és mire nem jó egy honlap?
  2. Honlapkészítés ingyen, olcsón vagy drágán? Melyik a legjobb választás?
  3. Kitől rendeljem? Szempontok a honlapkészítés megrendelése előtt
  4. Egy jó honlap előnyei - az üzleti siker
  5. Egy rossz honlap hátrányai - az imázs rontás
  6. A honlapkészítés menete, főbb lépései
  7. A honlapkészítés ára
  8. Referenciák: honlapkészítés
Ajánlatkérés
honlap készítés

Mire jó és mire nem jó egy honlap? honlap tetejére

A honlap mindenképpen egy speciális reklám. Segít az Ön üzenetét sok emberhez eljuttatni. A rajta található információ éjjel-nappal a világ bármelyik pontjáról elérhető. A látogatók minden, az Ön cégével kapcsolatos információhoz hozzájuthatnak bármikor, így jobban bíznak Önben. A honlap megszűnteti a térbeli és időbeli korlátokat, sosincs zárva és nem csak a szomszéd utca lakói térnek be nézelődni. Több adat és kép szerepel rajta, mint egy szakmai katalógusban, a több adat nagyobb biztonságot nyújt az érdeklődőknek és könnyebben el tudják dönteni, jó helyen járnak-e. Ez pedig vásárlást eredményez.

A honlap magától nem teszi Önt gazdaggá, ha így lenne, akkor ma nem lenne szegény ember. A honlap nem feltétlenül hoz sikert. A rajta szereplő információk pontossága, teljessége a jó minőségű termékbemutató képek fontosak. A cég címe, telefonszáma önmagában nem fog sok új vásárlót hozni, a látogatók ott fognak vásárolni, ahol érthető módon és elég információt kapnak. Ám eleve azokat a honlapokat keresik fel, amikről tudnak, tehát a reklámnak szánt honlapot először is reklámozni kell, jobb esetben a keresőoptimalizálás ezt a feladatot nagy részben megoldja.

Honlapkészítés ingyen, olcsón vagy drágán? Melyik a legjobb választás? honlap tetejére

Vannak ingyenes honlapkészítési lehetőségek, úgynevezett honlap-sablonok, ahol mindenki létrehozhat magának egy honlapot, ingyen. De tényleg ingyen van? Semmi sincs ingyen. Az ilyen honlap kis számú sablon elemből áll, ami miatt elképzelhető, hogy az Önével teljesen azonos kinézetű másik honlappal fog találkozni. A legtöbb esetben a szolgáltatást nyújtó cég reklámot helyez el az Ön honlapján, tehát közvetve fizet érte, annyit, amennyi a szolgáltató reklámbevétele az Ön honlapjáról. Ezen kívül az ingyenes csalogató után kiderülhet, hogy az ingyenesség mindössze néhány hónapra terjed, aztán már nem ingyenes. Az ingyenes honlapkészítés sablon módszere jelenleg nem vagy nem eléggé támogatja a keresőbarát honlap kialakítást, ami miatt az Ön konkurense, aki fizetett a honlapkészítésért és keresőoptimalizálásért, előrébb jelenhet meg a keresőkben, ezért több látogatója és több vevője lesz. A kiesett bevétel is egyfajta költség, bár nem fizet, de elesik a profittól.

A nagyon olcsó honlapkészítési ajánlat sokaknak eleve gyanús, sokaknak nem az. Pedig aki nagyon olcsón dolgozik, az vagy kezdő, aki most gyakorol (tehát nincs tapasztalata) vagy tudja magáról, hogy rossz munkát végez, azaz a munkája talán még annyit sem ér, amennyit kér érte. Az amatőr vagy rossz honlapkészítőt legtöbbször a saját honlapja is jelzi. Ingyenes tárhelyen, esetleg láthatóan ronda, szétcsúszott saját honlappal rendelkező honlapkészítő Önnek sem fog tudni szebbet, jobbat készíteni. Érdemes egy pillantást vetni a referenciákra, eddig hány és milyen honlapkészítésen van túl. Lehet az olcsó honlap mégis jó? Igen, mert amikor valaki saját vállalkozásán belül kezd honlapkészítéssel foglalkozni, először nincsenek saját céges referenciái, ezért eleinte olcsóbban is vállalja a megbízásokat. Ám ha egy cégnél már foglalkozott honlapkészítéssel korábban, akkor tud elmíteni olyan honlapokat, amiknek az elkészítésében részt vett. Azonban, ha nem dolgozott előtte honlapkészítőként sehol és nincsenek közvetett referenciái sem, akkor érdemes kerülni. Ön rábízná a szívműtétét egy olyan orvosra, aki levelezőn végezte az orvosit és nem gyakorolt? Ha igen, ne olvasson tovább.

Úgy tűnik, a drága honlapkészítési ajánlat a legjobb? NEM. A drága munka sem feltétlenül jelent jó minőséget. Inkább azt mutatja, a cégnek van elég dolga, esetleg azt, hogy inkább kevesebb megrendelőt akar nagyobb haszonnal, mint sokat dolgozni. Ilyenkor a honlapkészítő cég ad egy magas, talán néhány milliós ajánlatot hátha... Sokan máig úgy gondolják, - gyakran tévesen - hogy a drága egyenlő a kiválóval. Az a honlapkészítéssel foglalkozó szakember vagy cég, akinek van kellő tapasztalata és referenciája, valószínűleg nem a legolcsóbb ajánlatot adja, de irreálisan drágának sem kellene lennie.

Az ideális honlapkészítési ajánlat nem olcsó és nem túl drága, de ennél fontosabb, hogy az ajánlkozónak legyen tisztességes honlapja és referenciája. A referencia lehetőleg ne csak a honlapkészítés, de a keresőoptimalizálás területét is fogja át, mert a kész honlapot el kell juttatni a potenciális érdeklődők szeme elé, anélkül még 50 forint sem térül meg. Bizonyíték kell, nem ígéret! Keresőoptimalizálást ugyan lehet utólag is kérni, akár mástól, de a keresőoptimalizálás első lépése a honlap elemzése és szükség esetén átalakítása. Kétszer fizetni honlapkészítésért (egyszer a készítésért, egyszer az átalakításért) tényleg nagyon drága és nincs cég, aki beszámítaná a másnak korábban kifizetett összeget. Ha valaki úgy készít honlapot, hogy nem ért az optimalizáláshoz, akkor később szinte biztosan újra kell majd építeni.

Kitől rendeljem? Szempontok a honlapkészítés megrendelése előtt honlap tetejére

  • Férjen bele abba a reális összegbe, amit Ön a honlapkészítésre szán mindaz, amire szüksége van (pl. hírek, hírlevél, céginformációk, marketing, stb)
  • Ön szerint szép honlapja van a honlapkészítőnek (a szépség relatív, Önnek kell tetszenie)
  • Honlap referenciák (kiknek és hogyan dolgozott eddig)
  • Kereső optimalizálási referenciák (meg fogják majd találni a honlapját az emberek?)
  • Mennyit kér? (nem feltétlenül a legolcsóbb honlapkészítési ajánlat a legkedvezőbb és nem feltétlenül a legdrágább a legjobb minőségű megoldás)
  • Vállalt szolgáltatások teljessége (domain, tárhely, e-mail fiók)
  • Személyes meggyőződés, szimpátia

Egy jó honlap előnyei - az üzleti siker honlap tetejére

  • Nagyobb piaci részesedés megszerzése, hiszen nincs helyhez és időhöz kötve az értékesítés.
  • Több vevő, nagyobb forgalom, kevesebb költség mellett = több nyereség.
  • Márkaismertség növelése gyártóként, forgalmazóként.
  • Ismertségből eredő üzleti előnyök, pl. Önt keresik meg ajánlataikkal a kapcsolódó cégek és nem ön kilincsel újabb beszállító után.

Egy rossz honlap hátrányai - az imázs rontás honlap tetejére

  • Csúnya és igénytelenül kivitelezett honlapról azt gondolják a cége is ilyen.
  • Nehezen kezelhető, átláthatatlan honlap azt üzeni a látogatóknak, hogy a cég is zavaros.
  • Elavult, '90-es éveket idéző, nyüzsgő, villogó, pattogó grafika az mutatja a cég nem foglalkozik a modern időkkel, leragadt a kőkorszakban.
  • Ha a honlapon keresztül küldött információ nem jut el Önhöz, azt fogják gondolni, eljutott és Ön válaszra sem méltatja.

A honlapkészítés menete, főbb lépései honlap tetejére

1. lépés

Előzetes ajánlat

Az ajánlatkéréskor megküldött igények és adatok és a honlapkészítési tapasztalatunk alapján, előzetes ajánlatot küldünk, amiben összeállítjuk azokat a szolgáltatásokat, amikre az Ön honlapjának szüksége lehet, határidőkkel és várható költséggel.
Az ajánlatban külön kitérünk az egyszeri költségre és az üzemeltetéshez kapcsolódó rendszeres kiadásokra, hogy Ön teljesen tisztán lásson.

2. lépés

Konzultáció, információk összegyűjtése

Az ajánlatunkban szereplő minden szolgáltatással kapcsolatos kérdését átbeszéljük, körbejárjuk, példákat mutatunk, hogy pontosan tisztában legyen vele, mit kap a pénzéért.
Összeállítunk egy listát arról, hogy milyen adatokra lesz szükségünk Öntől a honlapkészítés során. Például, ha már van a cégének logója vagy komplett arculata, az fog kelleni illetve az, hogy konkrétan milyen árucikkeket forgalmaz vagy mit szolgáltat, milyen almenükre lesz szükség és milyen szöveg legyen olvasható a lap egyes részein. A szövegek átgondolásában segítünk a keresőoptimalizálás és a használhatóság szempontjaival. Szükség van a piacával kapcsolatos adatokra - amennyire csak ismeri azokat -, hogy kik a versenytársai, kik a vevői, illetve szövegekre, mint a cégbemutató és elérhetőségi adatok. Az információ összegyűjtésében segítünk, amennyire tudunk, mert ezek az információk kellenek ahhoz, hogy sikeres legyen a honlapja.

3. lépés

Ajánlat pontosítása

A konzultáció után a plusz információk birtokában pontosítjuk az előzetes ajánlatot, hogyha ez szükséges, mert ha kiderül, hogy nincs szüksége bizonyos honlap-szolgáltatásokra, akkor miért fizetne értük?

4. lépés

Szerződéskötés, specifikáció

A végleges ajánlat tisztázása és elfogadása után kerül sor a szerződéskötésre. A szerződés melléklete az ajánlat alapján tartalmazza a honlapkészítés sarokpontjait, leírva, hogy a honlap mit fog tudni, és mikorra.

5. lépés

Marketing tanácsadás

A honlap tartalma nagyon fontos a siker szempontjából, a tartalom belül pedig leginkább a jó szöveg győzi meg a látogatót, hogy jó helyen jár és a keresőt, hogy Ön a téma szakértője. Ismertetjük Önnel azokat az internetes szövegírási szempontokat, amikre érdemes figyelni fogalmazáskor, de akár a megfogalmazásban is segítünk.

6. lépés

Látványterv elkészítése, finomítása, elfogadása

A szerződés aláírását követően, a kapott adatok és átbeszélt elképzelések alapján megtervezzük a honlap megjelenését, amit addig finomítunk, ameddig Ön el nem fogadja, de tanácsokkal ilyenkor is segítjük, hogy mit érdemes elkerülni és mi előnyös a siker érdekében.

7. lépés

Fejlesztés, keresőoptimalizálás

Az elfogadott látványterv alapján elkészítjük a weboldal működő szerkezetét és az egyes almenüket valamint az adminisztrációs felületeket.
A honlapkészítés minden lépésénél kifejezetten figyelünk a keresőoptimalizálási és a használhatósági követelményekre. Ezekre azért van szükség, mert leginkább a keresők adják a látogatókat (keresőoptimalizálás) és a honlapra érkező látogatóknak egyértelműen szükséges jelezni, hogy mit találhatnak meg Önnél (használhatóság).

8. lépés

Tesztelés, oktatás, finomítás

Az elkészült honlapot teszteljük, majd átadjuk Önnek további tesztelésre, ahol a használat során győződhet meg az oldal viselkedéséről és újabb kérdései merülhetnek fel. Ekkor már ki tudja próbálni az adminisztrációs felületet is, aminek a használatát kérésére megtanítjuk Önnek vagy alkalmazottainak. Mindemellett az adminisztrációs felület nagyon egyszerűen átlátható és kezelhető, programozási ismeretek nélkül is.

9. lépés

Élesítés, átadás

A konkrét honlapkészítés a végéhez ér, de a munka itt nem fejeződik be. Az oldalt a végső helyére installáljuk és az átadást jegyzőkönyvezzük. Ekkor már kész a honlap és elérhető a választott domain néven azonban még senki sem látogatja, nem tudható biztosan, hogy mit gondolnak majd róla a látogatók. A honlap népszerűsítését szolgáló keresőmarketinget ugyan nem oktatjuk (ez a szolgáltatás megrendelhető), de néhány egyszerű és hasznos alapfogást megtanítunk, amivel új látogatókat lehet az oldalra vonzani.

10. lépés

Adatfeltöltés, módosítás, karbantartás

A honlap tartalmát ellenőrizni és rendszeresen frissíteni kell, erre szolgál a honlaphoz fejlesztett adminisztrációs felület, de kérésére - szerződésben meghatározott módon - feltöltjük az Ön által adott információkkal.
A látogatók viselkedését is érdemes figyelemmel kísérni, ezért beillesztjük a honlapba a Google Analytics statisztikai modult és ennek is megmutatjuk a használatát. Ennek segítségével Ön rendszeresen követheti, hogy kik, honnan látogatnak el Önhöz, meddig maradtak a honlapon, hányan lettek visszatérő látogatók és még számtalan statisztikai adathoz juthat.

11. lépés

Üzemeltetés

A honlapkészítés után az oldalnak elérhetőnek kell maradnia. Biztosítjuk, hogy az Ön honlapját mindig megtalálják, zavartalanul tudjon e-mail leveleket küldeni és fogadni. Ezen felül tanácsokkal segítünk a napi adminisztrációs stratégiában, pl. hírek, hírlevelek, akciók, kedvezmények publikálása, frissítések gyakoriságának meghatározása.

12. lépés

Keresőmarketing, népszerűsítés

Külön igényelhető szolgáltatás, az oldal ismertségét több látogató vonzását segíti elő. Ezt a lépést érdemes folyamatosan végezni, odafigyelni rá, ennek a módszernek az alapjait is megmutatjuk Önnek, hogy minél sikeresebb lehessen az internetes jelenléte.

A honlapkészítés árahonlap tetejére

A honlapkészítés az eltérő igények miatt mindig egyedi. A felhasznált funkciók és fejlesztett modulok között van hasonlóság, például a hírlevél-kezelés lehet egyforma két teljesen külön honlapon - persze a hírlevél fejléce ebben az esetben is más lesz - mégis lehetetlen konkrét árakat általánosságban mondani.

Az általunk készített honlapok nem nyílt forráskódúak, saját fejlesztés eredményei és maximálisan keresőoptimalizáltak.

Előzetes ajánlatot minden költség és kötelezettség nélkül kérhet, az ajánlatot így tudjuk leginkább az Ön igényeinek megfelelően megadni.

Kérjen ajánlatot még ma!

Ajánlatkérés

Referenciák: honlapkészítés honlap tetejére

Ajánlatkérés

ktperfect HonlapkészítésHonlapkészítésWebáruház készítésWebáruház készítésKereső optimalizálásKereső optimalizálásKeresőmarketingKeresőmarketingRendszerfejlesztésRendszerfejlesztésHosting szolgáltatásHosting szolgáltatás


Ajánlat:

könyvelésadószakértéspénzügyi átvilágításbérszámfejtéskönyvvizsgálat

Az egyedi és keresőbarát honlap pénzbe kerül. Amennyiben ingyen szeretne egyszerű honlaphoz jutni, erre a legjobb megoldást a Google Sites szolgáltatás nyújtja, ahol addig is készíthet magának sablonokból céges honlapot, amíg nem engedhet meg magának egy saját egyedit.

Copyright © 2005-2016 KT-Perfect